در حسرت: آیا می توان از دور در آغوش گرفت ؟

 

احساس انگیزه کنید

در آغوش گرفتن ... اگر بگویم بزرگترین کمبود در زندگی ما  و شاید چیزی که بیشتر از همه از دست می دهیم ، چه کسی می تواند خلاف آن را انکار کند؟

در آغوش کشیدن و به اشتراک گذاشتن احساساتمان با افراد کنار خود اولین کاری است که ما هنگام دریافت خبرهای خوش ، هنگام ملاقات با کسی ، احساس غمو احساس گریه می کنیم ، وقتی همه احساساتی را که به ذهنمان خطور می کند ، تجربه می کنیم. آخرین باری که کسی را در آغوش گرفتید کی بود ، یادتان هست؟ صادقانه بگویم ، من چیز زیادی یادم نیست. همه گیری چنان بر زندگی ما تأثیر گذاشته است که چطور دلتنگ دوستان ، خانواده ، آغوش خود شده ایم ؟

بدتر از همه ، مگر ما الان جایی نیستیم که شروع کردیم؟ تنها تفاوت مارس 2020 در برگهای تقویم زندگی ماست ، فکر نمی کنید؟

به روند مقاله نگاه نکنید ، در این مقاله "چه کاری می توانیم انجام دهیم ، چگونه می توانیم با آن کنار بیاییم؟" من چنین مواردی را در نظر نخواهم گرفت.

من فقط می خواهم امروز چند احساس را با شما در میان بگذارم.

من گفتم آغوش گرفتن ، شما در ابتدای مقاله من می دانید ، فکر می کنید آغوش فقط از نظر جسمی است؟ یا می توانید عزیزانتان را بغل کنید ، خواه از راه دور باشند یا نه؟ در این زمینه ، من فکر نمی کنم فاصله خیلی مهم باشد. اگر آنها هنوز زنده هستند و هنوز در زندگی شما هستند ، باور کنید مهم نیست که دقیقاً کنار شما هستند. فقط با زبان شیرین خود و ارزشی که برای آنها قائل هستید عشق آنها را احساس کنید. آنها در حال حاضر انرژی زیبا شما را حتی از راه دور دریافت می کنند و احساس خوبی مانند در آغوش گرفتن شما دارند. به طور خلاصه ، آنچه می خواهم بگویم این است که ، هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی راهی پیدا کنید و عزیزان خود را در آغوش بگیرید. اندکی توصیه از جانب من.

در مورد من ، من مطمئن هستم که وقتی تمام این روزهای زندگی ما تمام شد ، من می توانم آن را به وفور انجام دهم و می توانم با عزیزانم سیراب شوم ، در این شکی ندارم. با این حال ، در این زندگی دو نفر وجود دارند که دیگر هرگز آنها را در آغوش نخواهم کشید و دیگر بوی آنها را نخواهم شنید.

یکی از آنها تنها مادری است که در زندگی ام شناخته ام و احتمالاً دیگر هرگز اینگونه نخواهم شناخت. 3 سال است که از زندگی ما گذشته اید. به نظر می رسد که من از شما آموخته ام که با وجود همه دردهایی که ما تجربه کرده ایم ، حتی بدون توجه به آن ، قوی باشید. من برای آن سپاسگزارم. من بیش از هرچیز دیگری عاشق تو هستم.

من می خواهم مقاله خود را با یادآوری به کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند پایان دهم. مطمئناً بزرگترین درد دنیا این است که شخصی را که خیلی دوستش دارید از دست بدهید ، اما باور کنید اگر می خواهید کمی از این درد بکاهید ، شادترین و آرام ترین لحظات او را تجسم کنید. مطمئن باشید که این یک مزیت "بزرگ" برای ادامه زندگی خواهد بود ..

با عشق بمانید